Etter noen år som konkurerende i team loud indians sammen med Pål og Under John Anders, så la jeg som kjent opp...i noen år...
Så da singel livet tok meg, Så inngikk Jeg å John Anders et Sammarbeid...
Vi Skulle bygge en Konkuranse bil igjen... :P
Og da ble TEAM RE-LOUD dannet...
2006 & 2007 konkurerte vi sammen med Panda`n til John Anders...
Etter litt om og men, etter Nm finalen hadde jeg bestemt meg for å legge opp igjen......
Men da sessongen nærmet seg, begynnte det å klø i fingrene igjen, og John Anders overtalte meg heldigvis til å fortsette...
Men i År kommer jeg med egen bil...
I utgangspunktet skal det være en moderat satsing, da økonomien ikke tilsier at det skal være en real satsing... Jeg skal rett å slett være med mest for morroskyld.
Skulle jeg førstes bygge, så skulle det bygges i en Panda...
Bil ble anskaffet og er under total ombygging...
Bilen jeg skal bruke er gammle panda`n til Frank Even / Dbhunter/Mr. Megaharry...
Da bilen endelig var på plass i Odal`n , så pella vi av x antall jalla klistremerker........... Og etter det, var det rett ned på Esso`n å eta...
Her kommer det noen bilder.. flere kommer etterhvert da jeg og John Anders får bygd litt...
Mat må enn ha... ...
Så da singel livet tok meg, Så inngikk Jeg å John Anders et Sammarbeid...
Vi Skulle bygge en Konkuranse bil igjen... :P
Og da ble TEAM RE-LOUD dannet...
2006 & 2007 konkurerte vi sammen med Panda`n til John Anders...
Etter litt om og men, etter Nm finalen hadde jeg bestemt meg for å legge opp igjen......
Men da sessongen nærmet seg, begynnte det å klø i fingrene igjen, og John Anders overtalte meg heldigvis til å fortsette...
Men i År kommer jeg med egen bil...
I utgangspunktet skal det være en moderat satsing, da økonomien ikke tilsier at det skal være en real satsing... Jeg skal rett å slett være med mest for morroskyld.
Skulle jeg førstes bygge, så skulle det bygges i en Panda...
Bil ble anskaffet og er under total ombygging...
Bilen jeg skal bruke er gammle panda`n til Frank Even / Dbhunter/Mr. Megaharry...
Da bilen endelig var på plass i Odal`n , så pella vi av x antall jalla klistremerker........... Og etter det, var det rett ned på Esso`n å eta...
Her kommer det noen bilder.. flere kommer etterhvert da jeg og John Anders får bygd litt...
Mat må enn ha... ...
Comment